سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نوشت افزار ایرانی

چند وقتی میشه که خرید نوشت افزار ایرانی بر سر زبان ها افتاده است، یکی از کالاهای فرهنگی که مردم با آن سر و کار دارند، نوشت افزار یا همان لوازم‌التحریر است و این کالا به خصوص با فرا رسیدن روزهای نزدیک به آغاز سال تحصیلی جدید، بیشتر مورد توجه خانواده ها قرار می گیرد.

مردم برای انتخاب نوشت افزار ملاک های مختلفی دارند؛ از جمله این ملاک‌ها می توان به قیمت مناسب و کیفیت خوب اشاره کرد. آنچه هم برای کودکان در انتخاب نوشت افزار اهمیت دارد، ظاهر و شکل آن است و اینکه چه طرحی روی جلد دفترشان نقش بسته است.
در چند سال اخیر تولیدکنندگان داخلی نوشت افزار پا به پای تولیدکنندگان خارجی حرکت می کنند و در مدت شش سال، توانستند بخشی از بازار نوشت افزار را به دست آورند.
در این مدت کاراکترهای مورد توجه کودکان طرح روی نوشت افزارهای ایرانی شدند و مخاطبان کودک و نوجوان هم از طرح های این کاراکترها در نمایشگاه نوشت افزار اسلامی - ایرانی در سال های پیش استقبال کردند.
این روزها فرهنگ بیگانه و قهرمان‌های ساختگی آنها با روش‌های مختلف از قبیل تلویزیون و اینترنت، موبایل و... جای خود را در ذهن کودکان باز کرده و رفته رفته تبدیل به اسطوره می شود و معرفی فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی به فرزندان این سرزمین از طریق افزایش تولید اقلام فرهنگی میسر خواهد شد.

 خرید نوشت افزارهای ایرانی - اسلامی درجامعه نیاز به فرهنگ سازی دارد که در این زمینه نیاز به مشارکت و همراهی رسانه های خبری دیداری، نوشتاری ،شنیداری و حتی فضای مجازی داریم.

یکی از تولید کنندگان نوشت افزار ایرانی طوبی مارکت است 4سال برنده جشنواره نوشت افزار شده است و تلاش در جهت بالا بردن کیفیت محصول تولیدی دارد.برای مشاهده محصولات کلیک کنید.